עורך דין פלילי בהוד השרון

בחירת עורך דין פלילי בהוד השרון:

בחירת עורך דין פלילי היא בחירה שמצריכה בחינות רבות, אין ספק כי מדובר בבחירה לא פשוטה וזה ביתר שאת כאשר מדובר באדם נורמטיבי אשר נתקל בהליך הפלילי לראשונה בחייו. אדם יכול למצוא את עצמו מעורב בפלילים בכל גיל. כשאדם נחשד בפלילים המדינה מנהלת נגדו את ההליכים הפליליים, לכן בהליך הפלילי, האדם(החשוד, הנאשם, המורשע) פועל בעיקר כדי להגן על שמו הטוב ועל חירותו. בהתאם האדם שהסתבך בפלילים, לא רוצה להסתכן בבחירת עורך דין. 

היות ומדובר בבחירה שהיא לא פשוטה ראינו לנכון לפרט בנושא (מוזמנים בנוסף לקרוא את מאמרנו – לאיך לבחור עורך דין פלילי)

אילו קריטריונים מומלץ שתבחנו בטרם בחירת עורך דין פלילי בהוד השרון?

  1. ראשית – שעורך הדין מתמחה במשפט הפלילי – כדי לייצג אדם בפלילים אין מדובר בייצוג משפטי של מה בכך. המשפט הפלילי בנוי הלכות על גבי הלכות וחוקים רבים המסדירים את סדר הדין הפלילי, הראיות, המעצרים ועוד. עורך דין שמתמחה במשפט הפלילי, מבין את "השפה" הפלילית המדוברת בבית המשפט, ויש לו יכולת לזהות כשלים חקירתיים וסוגיות משפטיות. כשאדם מסתבך בפלילים והוא פונה לעורך דין, שאין זה בתחום מומחיותו הדבר עלול להזיק לו – במשפט הפלילי מדובר בדיני נפשות על כל המשתמע מכך והוא עוסק בחירותו של האדם, בכבודו ובמארג זכויות שלא ניתן להקל עמם ראש. עורך דין פלילי מנוסה יידע לייעץ לכם בהתאם לדין. תהא לו היכולות להכין אתכם לחקירה במשטרה, להציג את טיעונכם בהליכי השימוע מול גורמי התביעה ולנהל את המשפט הפלילי מול בית המשפט. אפשר לומר, שתחום המשפט הפלילי כדִּיסְצִיפְּלִינָה שעומדת בפני עצמה, וכדי לייצג אדם כדבעי נדרשת התמחות ספציפית במשפט הפלילי.
  2. שנית – ניסיון – פתגם איטלקי אומר "הניסיון טוב מן התאוריה." בפלילים, כדי לייצג אדם יש צורך לייצג ולייעץ בפני הרשות החוקרת ובפני בית המשפט וגופים נוספים. עורך דין פלילי נבחן יום ביומו ביכולתו לנהל משא ומתן, ביכולת כושר השכנוע ובאסרטיביות. עורך דין פלילי הינו "איש שטח" ומוטב שהוא יכיר היטיב את השטח ואת יכולותיו אלה הוא רוכש במהלך עבודתו כליטגטור (מייצג) בבתי המשפט ומול גופים נוספים.
  3. שלישית – יחסים טובים – היות וההליך הפלילי כמהו כמסע ולכל תיק נקודת סיום משלו ובכל תיק פלילי התנהלות אחרת, מבחינת קבלת החלטות ושיטת עבודה. רצוי שתבחרו עורך דין שאתם סומכים עליו, שיש בניכם כימיה ואתם מרגישים בנוח להתייעץ עמו על כל שאלה(גם על הקטנות ביותר) מסע זה בשביל האדם אינו אלא נטל, נוכח העובדה שהמשפט הפלילי רווי אמוציות, חששות ופחדים, וראוי שיהיה לצדכם בעל מקצוע שהוא גם איש סודכם והכתף שלכם לאורך ההליך הפלילי. מוזמנים לקרוא מאמר מאת עו"ד פלילי גיא חי בעניין מעצרי ימים, כדי לבאר לכם ביתר שאת אודות הליכי החקירה.

עורך דין פלילי בהוד השרון חשוב:

ההליך הפלילי מתחיל בחקירה במשטרה ויכול להסתיים בכתב אישום מרשיע או בזיכוי. עורך דין פלילי בהוד השרון ידע לייצג אתכם מול גופי התביעה והרשות החוקרת. בנסיבות מסוימות הרשות החוקרת מבקשת לעצור אדם במסגרת החקירה לפי העילות המופיעות בחוק – עורך דין פלילי צריך להתמצא בדיני המעצרים כדי לדעת לסייע לכם בהליכי המעצר והשחרור.

מוזמנים לקרוא מאמר שכתב עו"ד פלילי גיא חי, בנושא התייעצות וייעוץ עם עורך דין פלילי.

אנו ממליצים שתתייחסו בכובד ראש לכל מכתב שמגיע אליכם ואף תשמרו את המכתבים. משהגיע אליכם מכתב המודיע לכם על כך שמתנהלים נגדכם הליכים פלילים, אל תשתהו, פנו לעורך דין פלילי כדי שייעץ לכם בנושא. חשוב שתגיעו אל עורך הדין הפלילי עם כלל החומרים הרלוונטיים. 

משרד עורך דין פלילי – גיא חי מעניק שירותים משפטיים מגוונים בתחום הפלילי לתושבי הוד השרון והסביבה.

לשיחה ישירה עם עו"ד גיא חי, חייגו:

אזורי שירות - עורך דין פלילי:

הבהרה : מטרת הכתובים באתר אינם בשום אופן לשם יעוץ משפטי ו/או חוות דעת משפטית, והשימוש בהם באחריות בלעדית של הקורא.
הכתובים באתר מהווים תיאורים כלליים בלבד ובלתי מחייבים. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמחה בתחום.

פרטי התקשרות

שעות פעילות

נא מלאו פרטים ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם